Náš příběh

Jmenuji se Filip Peško a rád bych se s vámi podělil o svůj příběh. Již delší dobu přemýšlím, čím bych mohl obohatit svůj šatník. Hledám něco, co by bylo moderní, neokoukané a na co bych se opravdu těšil a s radostí to mohl nosit. Současný trh však nenabízí nic takového, co by mé touhy uspokojilo. Tím jsem se dostal k nápadu na realizaci ručních výrobků z uhlíkových vláken, které se v módě téměř nevyskytují. Píše se rok 2016 a začínám si pomalými krůčky plnit svůj velký sen – zprostředkovat světu unikátní vlastnosti uhlíkového vlákna ve výrobcích, které budou až neuvěřitelně lehké, např. dámský motýlek nyní váží od 14,2 g, což je skoro stejně jako běžné látkové varianty, a díky své proměnlivé a ojedinělé struktuře navíc bude poutat pozornost. Ačkoliv carbon fiber, neboli uhlíkové vlákno, je známo převážně z automobilového a leteckého průmyslu, ve kterém se rovněž využívá jeho specifických vlastností, tak naším cílem je prosadit se v módní oblasti, zejména v pánských i dámských oděvních doplňcích, a samozřejmě mít spokojené a vracející se zákazníky.

Usilovně pracuji na prvních návrzích tvarů pánských motýlků, protože právě ty jsou tím, co mi v šatníku při pohledu na okoukané kravaty chybí. Nápadů mám sice plno, ale po výrobní stránce se musím vyrovnat i s určitými nezdary, které znamenají přepracovat mnohokrát i výrobní proces a začít opět od nuly. V této chvíli zjišťuji, že co se týká technické stránky, tak na to sám nestačím, a rozhodl jsem se o nápad podělit se svým bratrem Vojtěchem, který už dříve s uhlíkovými vlákny pracoval. Tomu se myšlenka naštěstí zalíbila a od této chvíle jsme na to dva a vše začíná nabírat jasnější směr. Ačkoliv vize je jasná – nabízet kvalitní designové a unikátní výrobky, tak cesta k jejich zhotovení se zdá někdy i nedosažitelná. První hotové výrobky byly spíše úsměvné a převážně končily na dně odpadkového koše, ale to k prvním prototypům určitě patří a jak se říká, chybami se člověk učí. Jen tak lehce se nevzdáváme, takže se na to jde znovu a jinak a pak znovu a znovu, až se nám konečně téměř po roce a půl usilovné práce podařilo vyrobit motýlka, s kterým jsem byli opravdu spokojeni.

Prostřednictvím svých výrobků chceme zákazníkům rozšířit možnosti sebevyjádření a chceme jim nabídnout radost z kvalitně, poctivě a ze srdce odvedené práce, a to bude jedině splnitelné tak, že každý výrobek Carbon chiefs bude vyráběn ručně. S touto ideologií každodenně usedám k počítači a vymýšlím, tvořím a definuji základy společnosti Carbon chiefs s.r.o. Víme přesně, co chceme světu nabídnout, a nyní známe i způsob, jak své představy zhmotnit. Ačkoliv by se mohlo zdát, že jsme na konci své cesty, tak je tomu právě naopak. Tím, že se  podařilo náš sen proměnit ve skutečnost a ve svých rukách fyzicky držíme první model pánského motýlka, tak se opět ocitáme na samém začátku. Jsme naším výtvorem samozřejmě nadšeni a pomalu si začínáme uvědomovat, že veškeré činnosti, které jsme dosud podnikli, jsou jen pomyslným zápisem do opravdového „závodu“, tedy komerčního světa obchodu, který se řídí danými pravidly. Abychom vůbec do zmiňovaného světa vstoupili, musíme mít značku. Tedy nějaké označení, které na sobě ponese každý náš motýlek a každá další úžasná věc, která se pod našima rukama zrodí. Nyní je tedy načase, abych se od výrobního procesu přesunul do úplně jiného světa. Několik dalších minut, později hodin a dohromady týdnů přemýšlím o názvu společnosti. Hurá! Název Carbon chiefs je na světě. Tímto okamžikem se mi v hlavě hromadí další úkoly. Prvním je vymyslet logo, protože pouze název nestačí a přeci nikdo nechce mít na všem jen prostá písmena, ale něco líbivého, co by mu utkvělo v paměti. Takže pracujeme na logu a rovnou k tomu přidáváme i motto společnosti.

Čím více začínáme jít do hloubky věci, tím více nás okolí nahlodává a sděluje pochybnosti o tom, zda tyto výrobky naleznou uplatnění na trhu a zda bude tedy o ně vůbec zájem. Když jsme došli až sem, tak to nyní nemůžeme vzdát. Přemýšlím, dumám nad poselstvím firmy, co vlastně chci svými výrobky lidem, potažmo světu, sdělit. Chci, aby lidé byli s výrobky spokojeni, nosili je a radovali se z nich. Přeji si, aby výrobky Carbon chiefs za každé situace daného jedince reprezentovaly a provázely jak v běžném životě, tak třeba i při mimořádných životních událostech, jakými jsou pracovní pohovory, obchodní jednání, ale třeba i svatby. Vtom se mi vnukla myšlenka na motto společnosti „Designed for success”, tedy „Navrženo pro úspěch“. Přejeme si, aby naše výrobky lidem připomínaly jejich úspěchy a stály s nimi při jejich rozhodnutích – ať už ve smyslu pracovních či osobních. Společnost Carbon chiefs navrhuje, ztvárňuje a designuje výrobky, které jsou přímo předurčeny pro úspěch. Baví nás kombinovat netradiční materiály a máme chuť, sílu a odvahu nejdříve hledat a později třeba i vytvářet nové módní trendy. Držte nám palce a buďte třeba i vy součástí naší vize.